Dryga kommentarer

Haha, det är så kul. Loggade in på bloggen för att se om jag hade fått några kommentarer, och möts av en ganska rolig och puckad kommentar om det här inlägget. Jag skrattade till och mamma undrade vad det var, hon skrattade med och sa att jag borde skriva om det. Så hennes önskan är min lag ;) Haha, inte för att hon ens läser min blogg ens, men ändå.

Det roliga är att jag har IP-adressen och vet att samma person skrivit dryga kommentarer förr. Undrar bara varför personen läser min blogg när den stör sig på så mycket? Måste vara för att jag är bäst eller något, klart man är avundsjuk då ;)
Men jag tycker bara att det är otroligt töntigt och omoget att inte skriva namnet. Det man skriver ska man väl stå för? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0