Fixat

UPDATE: Det har fixat sig med mailen och min facebook. Jag kom in på mailen, men alla mina mail som jag fått och skickat var borta, plus att alla mina kontakter på msn var borta. Hur orkar man sitta och radera något sånt?
Facebooken är det inget problem med, allt är som vanligt som tur är.
Jag har iaf kontaktat facebook för att få ip-numret som var inne på mitt fb-konto idag vid klockan tolv. För då skrev dem ett meddelande till en utav mina vänner. Ett väldigt roligt meddelande borde dom ha tyckt. Det tyckte inte jag. Som tur är så fattade personen att det inte var jag som hade skrivit det.

Jaja, nu ska jag kolla lite tv med pappa. Ciao.


Haha, mig blir ni inte av med så lätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0