School

God morgon.
Just nu sitter jag i skolan på min första lektion som är Geografi. Fetingtråkigt. Får ändå VG i slutbetyg vilket som, men vad gör man inte för gruppen? ;)
Slutar tidigt idag iallafall. Om jag får bestämma själv, hehe. Sköönt. Då måste jag hem och fixa och städa lite. Jag hatar att städa. Finns det något tråkigare än att städa? Då tvättar jag hellre. Det är mycket skönare.

Igår var jag på apoteket och köpte ny linsvätska och allergitabletter. Jag blir konstig när jag är på apoteket. Jag får sån lust att bara plocka på mig en massa grejer. Duschtvål, shampo, balsam, lotion, tandkräm, lipsyl, bamseplåster, tuggummi, ja massa. Men som tur är så köpte jag bara det jag skulle ha. Annars skulle jag vara ganska jättepank just nu, hehe ;)

Nu ska jag dra, c ya later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0