My day

Tänkte berätta lite om min dag om det nu intresserar någon.

Vaknade bredvid älsk <3 Sen blev det bråttom, för han skulle bli hämtad och jag skulle ner och luncha med Marre.
Kom iaf ner på stan vid 11, och då var Marre inte där. Väntade typ aslänge. Men hennes mobil hade dött, och jag var lite sen så hon såg inte smset om det. Så hon trodde typ att jag inte skulle komma så hon drog hem, haha. Men hon kom ner till slut iaf.
Vi satte oss på Nancy's med en varsin frukost M. Mums! Satt där ganska länge och spekulerada kring saker och ting.
Sen gjorde vi stan, haha. Köpte grejer till drakbåtsrodden då vi ska vara princessor, haha.



Detta är då en del av min utstyrsel, haha. Kjolen var dock lite lite. Men klippte ett hack i den och då fixade det sig.
Men iallafall. Vi fortsatte våran stadsvandring, höhö. Försökte hitta halsband till studenten, men hittade inget..
När vi var inne på H&M så träffade vi på Jennifer. Så vi hänkade på henne och gick på stan lite till.
Vi tog en liten paus på Donken då vi tog oss varsin glass, mums. Inget slår Donkens chokladsås säger jag bara.



Vi var på stan typ 5 timmar. Det måste fan vara rekord. Vad fan gör man i Södertälje Centrum i 5 timmar på en måndag? Haha. Sjukt. Var helt slut när jag kom hem iallfall. Helt jävla slutkörd i fötterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0