Host

Hello!

Idag är det onsdag och jag är inte i skolan. Busigt. Känner mig lite... sjuk... *host*. Hehe.
Min mobil funkar inte. Jag ska byta till abonnemang den här veckan och det nya SIM-kortet kommer till pappa, och nu är jag hos mamma. Så jag kan tänka mig att det har kommit och att mitt gamla SIM inte funkar längre. Jobbigt.

Just nu sitter jag och väntar på att min kusin Rebecka ska komma hit. Skickade sms till henne från gratissms.se men kom på att jag inte kan ta emot några sms heller. Så jag får se när hon dyker upp.

Imorgon så kommer älskling hit igen, längtar. Även fast vi bara har varit ifrån varandra två dagar sen vi senast träffades så saknar jag honom så mycket. Känns som att det var en evighet sen han åkte härifrån. Det är väl så det känns när man är kär :)

Har en endaste bild på Rebecka, och det är den här fina, muahaha.


Kommentarer
Postat av: Storkussen

Men guud, vilken hottie!! ;)

2009-05-29 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0