Helgen

Helgen har varit otroligt mysig för min Daniel kom upp hit igen.
I lördags var vi i Sthlm. Jag skulle titta på saker till drakbåtsrodden och smycken till studenten. Jag hittade ingenting, men älskling köpte två jättefina tröjor.
På kvällen satt vi och tittade på tv tillsammans med mamma och Daniel (alltså min lillebror).
I söndags var planerna att åka gokart. Vi ringde och frågade om min storebror skulle med, men han var pank. Så vi tänkta samla ihop ett gäng och köra nästa helg istället. Ska bli kul :)
Ska även till mormors sommarstuga på söndag då hon har fyllt år, plus att vi firar mors dag också. Det negativa är att man alltid kommer därifrån och känner sig som världens fetto. Finns hur mycket fika där som helst.

Nu ska jag smsa älskling och se om han kommit hem än. Det är ju trots allt 60 mil emellan oss, så det tar ju ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0