Funderingar..

Angående inlägget nedan. Satt och funderade och kom på att det kanske är nu som Carin är i Barcelona. Är inte helt säker, men det är väl det mest troliga. Jag blev lite lugnare nu iallafall.

Just nu sitter jag ensam hemma. Mamma är ute på promenad med "K-A". Någon snubbe som hon typ dejtar eller något. Har ingen aning om vem han är, men jag gillar honom inte. Det blir liksom så att man automatiskt blir inställd till hot. Att han hotar våran familj. För helst vill man ju att allt ska bli som förut, även om man innerst inne vet att chansen till det är väldigt liten. Men men, jag ska väl ge honom en chans om det blir något seriöst.

Om mindre om 5 veckor så tar jag studenten. Och det jag helst vill göra då är att flytta härifrån. Ifrån den här jävla skitstaden Södertälje. Vad har jag egentligen att förlora? Kanske ska ta och bli Au Pair eller något? Får fundera. Men inte ska jag stanna här längre än nödvändigt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Taack!! =)

2009-05-03 @ 20:51:04
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Marianne

du gillar väl inte ens barn?:S

2009-05-03 @ 20:55:09
Postat av: Ellinor

Marianne: Det har jag väl aldrig sagt?

2009-05-03 @ 21:16:29
URL: http://regnvatten.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo :P du klagar ju alltid också när de e skrikande barn på bussen xD lol

2009-05-03 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0