Helg med J

Hej hej. Har varken haft tid eller ork att blogga i helgen. Så det får bli nu :)

I fredags var jag ju som sagt ensam hemma. J kom hit, och då gick vi och handlade mat och sen åkte vi hem till mig. Vi lagade lite mat, sen åt vi och sen kollade vi lite på Let's Dance. Jag ville göra kokosbollar men vi hade varken kokos eller havregryn hemma så vi gick till Axens och köpte det.
När jag gjort klart kokosbollarna och vi kollat vem som åkte ur Let's Dance så kollade vi på House of wax. En riktigt äcklig film asså.
Vi gick och la oss vid fem. Hade inte alls någon koll på tiden så ja blev lite chockad när jag fick veta vad klockan var, haha.

Här ser ni lite utav fredagens outfit



På lördagmorgonen segade vi bara. Sen bestämde vi oss för att laga mat åt mamma som skulle komma hem från kryssningen. Vi gjorde lasange :) Sen när den var klar så åt vi och efter det kollade vi på melodifestivalen. Ingen utav dom som jag ville gick vidare. Sugigt.
Efter det kollade jag och J på Säg att du älskar mig. Hemsk film det med. Jag tycker om hemska filmer ;)
Sen låg vi bara och pratade. Riktigt mysigt :)

Idag vaknade jag inte med världens bästa humör. Söndagsångest blandat med rädsla inför framtiden. Jag måste verkligen hitta ett jobb. Så J föreslog att vi skulle kolla på någon film så att jag skulle bli på lite bättre humör. Så vi såg Mean Girls.
Efter det hjälpte han mig att plugga lite filosofi. Nu är jag nästan helt klar. Tack <3
Vid 17.45 skulle han ta bussen till stationen, men när vi stod vid busshållsplatsen så kom han på att han glömt sin mobil. Så vi fick gå tillbaka och hämta den, men min mamma var snäll och erbjöd sig att skjutsa istället för att han skulle få vänta på bussen i en halvtimme.

Min fina J


Resten av dagen har jag bara degat. Jag och mamma åt pizza till middag, sen kollade jag på Wipeout som var hur kul som helst! Roligast var ju Felix Herngren, haha så jävla skön!
Och nu kollar jag på Beck :) Ska bli skönt att gå och lägga sig sen, är riktigt trött...

Föressten. Jag funderar på att inom en snar framtid kanske visa en riktig bild på J ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0