Utgång

Igår var jag ute med Marre och Jennifer. Vi skulle göra en "comeback" på O'lerays efter att ha haft ett uppbehåll därifrån i ungefär 2 månader.
Vi förade lite hos mig eftersom jag var ensam hemma. Jag och Jennifer tog en varsin shot av någon konstig 35-procentare som pappa köpt i Italien. Den luktade mint, men eftersmaken var vidrig! Men den blev man lite snurrig av så det var kul, haha.
Sen drog vi oss mot stan och O'learys och där visades tydligen matchen Sverige-Portugal. Så hela olearys var fyllt med fotbollsfan. Så vi fick sätta oss ner och vänta tills matchen var klar.
Vi hade iallafall roligt hela kvällen. Det var några läskiga finnar som var på mig hela kvällen, usch. Och jag och Marre startade dansgolvet *stolt* för ingen började dansa när vi hade lust, så vi ställde oss i mitten och körde några moves haha ;D
Kvällen slutade på kebaben, och jag åt kebabtallrik, mums! Sen fick vi skjuts hem, så det var skönt. Var hemma strax efter 3, 4 sommartid. Det var så skönt att däcka i sängen. Sov till klockan 14.30. 

Tre bilder från kvällen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0