FN-rollspel

Hade ju FN-rollspel idag, och det var roligare än vad jag trodde faktiskt! Man sätter sig in i en roll och är inte riktigt sig själv, och det är kul :) Så idag gick det bra, och vi fick sluta 2½ timme tidigare än beräknat.
På fredag ska vi dit igen och disskutera våra resolutioner som vi ska skriva på imorgon, och då ska jag försöka komma ihåg att ta med mig kameran, för mobilkameran är inte den bästa som ni kanske ser nedan.


Jag i morse innan jag gick till bussen


Jag passade på att ta lite egobilder när M var på toa ;)


Nykissad Marre


Talarstolen och presidiets plats


Min plats


En liten del av generalförsamlingen

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; krya på dig :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-25 @ 20:39:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: J

Vilken pärla på bild blink :)

<3

2009-03-26 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0