Kläder

Lördag, och det är hett som fan. Skoja inte.

Grillnigen igår var jättetrevlig. Det var god mat, trevligt sällskap och bus med Engla som gjorde kvällen :)
Fick dessutom massa kläder av Åsa som hon inte kunde ha längre. Jeans och toppar. Alla jeansen passade jättebra förutom att de var lite långa, men det är ju bara att sy upp. Så nu har jag en hel drös med nya kläder :)
Var dock lite jobbigt att prova, eftersom Daniel inte äger en helkroppsspegel. Så jag fick dra in köksstolen till badrummet och gå upp och ställa mig på den för varje nytt plagg jag provade. Eftersom det var så varmt kan ni ju då gissa om jag blev svettig? Haha. Not nice.



Nej, nu ska jag ta ett glas "coca" som man säger här nere. Har dessutom kommit på mig själv med att ibland säga vissa ord med skånsk dialekt! Omg, så kan vi ju inte ha det ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa Rodenburg

HEJ GUMMAN!!!



Så söt du är - är så glad att du gillade kläderna och blev glad för de, hoppas du får nytta av de.



Tack för en skoj dag idag / KRAM från Daniel´s "lilla storasyster".

2009-06-28 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0