Måndag

Hej hej. Nu är måndagen här igen och en av de tre sista skoldagarna är avklarade. Och sista uppgiften i skolan gjorde jag klart idag. Hur skönt som helst!
Vi åt glass med klassen idag på klassrådet. Våra lärare bjöd :) Gott.
Nu sitter jag hemma. Måste göra lite grejer idag som ska vara klara innan studenten. Håller på att bränna skivor till flaket där klassen har fått välja ut låtar. Sen måste jag över till pappa och hämta lite grejer. Fullt upp.

Imorgon är det "sista måltiden". En middag som alla treor har med lärarna. Vi får inte veta vart vi ska, men har fått veta att det inte är i Södertälje och att det är ladgårds-miljö. Hmm..

Måste tvätta och packa också. Ska nämligen till Göteborg med Daniel på lördag <3 Får det som studentpresent av honom. Det är ett stort gäng som ska till Liseberg som vi ska med. Sen på kvällen åker jag med ner till Malmö och är där till antingen måndag eller tisdag. Ska bli jättekul!

Finns det någon mer underbar än honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0