Onsdag

Hallå på er!

Idag har vädret varit lika bra som igår. Galet varmt.
Älskling var tvungen att köra ett bud från sin syster Johannas blomsterbutik i "morse". Alltså vid kl. 12. Typ då vi brukar gå upp :P Så medan han var borta så passade jag på att duscha och göra mig iordning i lugn och ro.
Sen när han kom hem så hade han med sig en fin liten bukett från Johanna till mig med ett fint kort :)



Nallen fick jag av Daniel när jag kom i måndags. Det står "Jag älskar dig" över hela tröjan :) Sött. De båda har nu fått en plats bredvid tvn.
Lite senare åkte vi och handlade mat med hans mamma på Willys. Sen fikade vi och åt middag hos henne. Fläskfilé och potatisgratäng. Sjukt gott och jag blev jättemätt. Efter att ha ätit en bit tårta till efterätt så åkte vi med hans mamma och Johanna till Jysk, och efter det åkte vi hem.

Sen vi kom hem har vi bara chillat och ätit lite "kvällsmat" och nu ser det ut såhär hos oss:



Sitter vid varsin dator. Vi är så sociala ibland. Om vi vill något så är det ju bara att skriva på msn ;)
Btw så har han (eller vi som han tvunget påpekar) världens bästa soffa. Armstödet är så brett så att man kan ha laptopen där på. Asbekvämt!

Nu ska jag försöka slita min älskling från datorn, om det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0