The King of Pop

Alla som känner mig väl vet att Michael Jackson är min största idol, och har varit ett bra tag. När jag i natt fick veta att han hade dött så visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera. Det kändes inte verkligt. Han har liksom alltid levt. Ibland brukar jag faktiskt sitta och fundera och fråga mig själv "jag undrar vad han gör just nu i det här ögonblicket".
En del av mig ville gråta, den andra delen var mer chockad. När jag skulle sova så låg jag helt klarvaken och bara tänkte på döden.

Under natten så hann jag få 4 sms där det stod ungefär samma sak. Att han hade dött.
Jag uppskattar att det här personerna bryr sig. Det gör jag..

Här är en utav mina favoritlåtar av The King of Pop:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0