Studsmatta

Hallå.

Hinner med en uppdatering till idag :)
Förutom att gå emellan tvättstugan och soffan idag så passade vi ju Emma. Hon är så otroligt söt. Vi hämtade henne på dagis, lekte lite i lekparken och sen var vi här. Lite senare kom Daniels mamma med mat fån McDonald's som vi åt framför tvn.

Daniel och Emma


Min och Emmas nalle


Sötunge!


Min sötunge ;)


Och så jag


Lite senare åkte vi med Johanna och Emma till Daniels andra syster Åsa, för Engla - hennes dotter - hade fått en studsmatta. Så där var vi ett tag och tittade på när dom små (och Daniel) hoppade. Dom såg så söta ut där dom studsade.
På vägen hem körde vi förbi Hemmakväll och köpte lite godis. Så snart ska vi sätta oss och titta på Seven Pounds, äta godis och mysa :)

Älskar verkligen att vara här nere. Det är bara andra gången, men känner mig verkligen hemma här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0