Städtant

Hej på er!

Idag har jag varit riktigt duktig. Daniel var tvungen att jobba lite idag, så medan han var borta passade jag på att städa lite i lägenheten. Jag diskade, slängde skräp, torkade kaklet i köket, diskade ljusstakar, torkade av vardagsrumsbordet, bäddade och plockade iordning på skrivbordet. Jag = hemmafru, haha. Nej, men när jag är uttråkad så händer det ibland att jag börjar städa, och sen kan jag inte sluta. Men nu var det så varmt så jag svettades som en gris, så var tvungen att hoppa in i duschen.

Nu sitter jag och tittar på The Hills. Typ världens bästa serie. Har sett de två första säsongerna 3 gånger. Säsong 3 har jag på datorn så det kan jag titta på när jag vill ;D

Nej, nu ska jag käka lite kalaspuffar. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0