Sista dagen

Blir ett kort inlagg. Imorgon ar det sista dagen har i La Manga. Aker harifran vid fyratiden.

Idag ar inte min basta dag. Funderar over framtiden bland annat. Far lite panik. Dessutom saknar jag min Daniel sjukt mycket. Carin ocksa. Nu har hon flyttat hem till Sodertalje igen! Sa vi kommer deffenitivt att traffas mer nu an vad vi gjort de tre aren hon bott i Vaxjo. Om du laser det har Carin sa vill jag (om jag kan) paxa dig pa lordag, moahaha.

Nej, nu ska jag fortsatta surfa vidare de 13 min jag har kvar av min internettid har.

Imorgon lamnar jag soliga Spanien och kommer hem till regniga Sodertalje. Men det ska bli skont, faktiskt..

Kommentarer
Postat av: marre

varför panik över framtiden? pga att du är arbetslös lr nåt annat?

2009-06-18 @ 23:40:47
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0