La España

Hola!

Skriver fran ett internetcafè har i Spanien. Har hort att det regnar som fan hemma, men har ar vadret sa bra som det kan bli. Sitter i shorts och linne just nu.

Idag var vi i ett kopceter som ligger strax utanfor Cartagena. Det blev lite shopping at mig sjalv, och kopte aven en liten grej till min alskling som jag saknar saaaaaa mycket!

Imorgon ska det tydligen bli storm, men vem vet. Idag skulle det regna och bli aska men det har varit sol och varmt hela dagen. Har bara hunnit sola en dag, och det var igar. Har blivit lite brun iallafall :D

Nej, nu maste jag kolla facebook bland annat. Har bara 20 min kvar att surfa pa.

Ha det bra hemma i regniga Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0