I'm walking on sunshine

Glest mellan uppdateringarna, jag vet. Så blir det tyvärr när jag är med Daniel. Han kommer faktiskt i första hand ;)
Igår körde jag gokart för första gången. Fett läskigt i början men i slutet vågade jag gasa på lite mer och ta ut svängarna. Det ska jag absolut köra igen.
Sen fikade vi hos Daniels mamma tillsammans med Daniels syster Åsa (som vi är hos nu) och hennes barn Engla.
Efter det åkte vi och hyrde tre filmer, två av dem såg vi igår. Båda var riktigt bra faktiskt.
Vid halv elva åkte vi till Daniels lägenhet för att jag skulle få se den (han ska göra om den, så det är därför vi bor hos hans syster). Vi sov över där, och idag vid 1 så åkte vi tillbaka hit. Får se vad vi hittar på resten av dagen.

Imorgon åker jag hem.. Vill inte :( På fredag åker jag till Spanien och då kommer jag vara borta från min älskling jättelänge. Kommer sakna honom..

Den lilla skiten ligger utslagen på luftmadrassen bakom mig. Hur ska jag väcka honom? Med en puss? Eller ska jag slänga mig på luftmadrassen så att han flyger av? ;) Haha. Evil...


Vi för någon vecka sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0