Home sweet home

Hej hej.

Är hemma i Sverige nu, och det är sol :O Har regnat hela veckan då jag varit borta och så blir det sol när jag kommer hem, är det inte underbart? Så vad händer nu då? Ska börja med att flytta till mamma idag. Tandläkaren på måndag. Sen ska jag försöka hinna ner till Skåne innan jag och Carin ska fotograferas hos The Studio den 8e. Sen fyller jag år också. A lot is going on.

Ikväll då. Det är lördag. Antingen blir det utgång eller lugn hemmakväll. Skulle vara skönt att vara hemma faktiskt. Äta midsommarmat och mysa framför tvn, men är samtidigt sugen på att gå ut. Får se hur det blir :)

Lite senare om jag har tid så kommer det upp lite bilder från semestern. Om inte alla som jag är med på ser förjävliga ut ;) Hehe.

Nu ska jag fortsätta att packa för att åka till mamma. Hörs eventuellt senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0