Hej! Jag...

0-3037f4a8daa440c64fce8ad002ffdc4c.png

Hej! Jag provar att mobilblogga, eftersom jag inte har något internet just nu då jag sitter på en buss. Tänkte köra en kort uppdatering. Studenten blev lyckad. Var något kallt och kom några korta regnskurar, men annars var allt bra :-) Fick fina presenter av släkten och massa blommor!
Kvällen blev dock inte som tänkt. Men jag var nöjd med dagen i stort sätt, så det gjorde ingenting. Fick ju dessutom somna med min älskling <3
Idag var vi tvugna att gå upp tidigt, för vi skulle ju till Göteborg. Tog 6 timmar att komma dit. Inte så farligt. Allt som allt är jag nöjd med dagen. Sitter på bussen till Malmö nu. Längtar tills jag ska få krypa ner under täcket med min Daniel. Världens mest underbara kille <3


Kommentarer
Postat av: Storkussen

Varför blev inte kvällen som du hade tänkt då? <3

2009-06-07 @ 15:59:03
Postat av: Ellinor

Storkussen: Vi stog i kön i säkert en timme. Alla puttade och var allmänt dryga. Sen när vi kom in var det skitmusik och jag var inte pepp alls.. Så vi åkte hem efter kanske en halvtimme :/ <33

2009-06-08 @ 15:48:47
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0