Grillning

God kväll.

Tänkte börja med att säga att jag försökt mobilblogga två gånger, men tydligen så funkar inte det.. Måste kolla upp vad som är fel.

Är iallafall i Skåne nu. Resan igår gick bra, och det gick relativt fort eftersom jag hade datorn med mig och kollade på film. Sen roade jag mig med att smygtitta på två fjortisar som satt på andra sidan av mig också, moahaha.

Idag har det varit en slapp dag. När vi gått upp så satte Daniel sig vid datorn och jag vid tvn, haha. Vadå sociala?
När vi gjort oss iordning, typ vid fem-tiden (haha) så handlade vi lite grejer, och sen grillade vi med hans syster och lite fler människor. Första riktiga grillningen för mig i år tror jag :) Men det var mysigt och vädret var på topp.
När vi varit där ett tag så gick vi och hälsade på Daniels mamma på hennes jobb. Sen gick vi hemåt igen.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, förutom att vi ska äta middag hos hans mamma. Sen var det snack om att vi skulle gå på premiären av andra Transformers-filmen med några stycken. Har inte sett ettan och har typ ingen aning vad det handlar om, men bio är alltid trevligt :)


Kommentarer
Postat av: a

tack tinis <3

2009-06-23 @ 22:08:57
URL: http://aout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0