Det här visste ni inte om mig



För ungefär tre år sen så valde jag att sätta in ett implantat i min kropp.

Både jag och min kompis Carin funderade på det ett tag. Så vi gick och pratade med en läkare som berättade lite om vade det innebar. Så när vi pratat med henne så bestämde vi oss för att göra det. Jag gjorde det här i Södertälje medan Carin gjorde det i Växjö. Jag fick ju självklart bedövning, men det gjorde ont ändå. Såg sjukt äckligt ut dessutom. Men nu sitter den där den sitter, och i spetember ska jag byta ut den. Har hört äckliga historier om det så jag är lite rädd, men det kommer nog att gå bra.


Kommentarer
Postat av: Storkussen

Joho jag visste ;) Vi ses imorgon :D <3

2009-06-04 @ 21:10:38
Postat av: Anonym

för vad?

2009-06-07 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0