Busy girl

Hej på er. Det går lite segt här på bloggen. Men jag har faktiskt anledningar. Förutom att Daniel är här så tar jag ju faktiskt studenten imorgon. Då är det mycket som måste fixas. Är uppe såhär tidigt för jag kom på att jag måste hinna tvätta, för idag måste jag packa inför Göteborg. Har nog inte så mycket tid till det imorgon. Hehe.

Funderar på att flytta min mottagning från min mormors stuga till mammas lägenhet. Det är så sjukt trångt inne hos mormor, och om det regnar så är det ett litet problem..

Nu sover min älskling och jag ska snart hjälpa mamma att göra pajer till imorgon. Gaah, måste gå upp kl. 5 imorgon bitti om jag ska locka håret. Får se, eftersom det kanske regnar. Känns lite onödigt om lockarna ändå blir förstörda.

Vi ska iallafall samlas kl. 7 hos min klasskompis Anni, där ska vi ha champangefrukost. Sen bär det av till skolan för fotografering och lunch. Efter det ska vi gå till kyrkan (funderar starkt på att ha flip flops med mig) och sen till Marenplan. Sen blir det lite flakåkning och sen bär det av till studentmottagningen dit släkten kommer :)

Kommer bli super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0