Veckan som kommer

Hej hej.

Natten var inte så rolig för mig. Drömde typ 5 olika drömmar och vaknade efter varje. Jag hostade och snorade och var täppt i näsan så att jag inte kunde andas. Sen vaknade jag av att pappa ringde på min mobil..

Egentligen skulle jag och Carin ha filmkväll här ikväll och laga lite middag och sådär, men pappa och min lillebror kommer hem från landet idag och ska sova här i natt, så då blir det lite svårt.. Får höra med henne om det går bra på söndag istället, då är jag förmodligen ensam hemma igen.

Annars är mina planer för nästa vecka att åka ut till landet på måndag för att fira min födelsedag där som är på tisdag. Funderar på om vi kanske kan åka till Mariefred och äta middag på kvällen då, det är så himla fint där!
Sen åker jag väl hem på onsdag, för jag klarar inte av att vara där hur länge som helst, hehe.
Någon dag måste jag även träffa Rebecka, min kusin. Torsdag kanske? För på fredag eller lördag så åker jag ner till Skåneland igen ;)

Hittade ingen bild på min sommarstuga utan det fick bli en bild på vägen till min sommarstuga, haha

Nej, nu ska jag göra lite frukost, för det har jag inte ätit än.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: m

Jag ska ner till skåne på onsdag.. synd att du inte kunde åka då för då kunde du åka med oss i bilen.. :P ska till falsterbo , ligger jättenära malmö ;P

2009-07-10 @ 14:13:19
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0