Kycklingcurry

Idag måste det ha varit den varmaste dagen på länge. Höll på att ta på mig jeans, men halvvägs upp på benen så kände jag på mig att det skulle bli för varmt. Såå, det fick bli shorts idag. Även det var för varmt, men man kan ju liksom inte gå runt naken, hehe.
Idag har vi inte gjort så mycket. Vi lämnade tillbaka Åsa och Pascals bil idag som vi har lånat. Åkte bil med Emma och Engla bredvid mig. Haha dom är så sjukt söta båda två.

Lite senare gick vi för att handla. Sen lagade jag mat. Kycklingcurry. Det blev förvånansvärt gott faktiskt. Det måste jag laga fler gånger.



Nej, nu ska jag kolla lite andra bloggar.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: storkussen

Det kan du få göra till mig någon gång, jag älskar det :D

2009-07-02 @ 09:05:25
Postat av: storkussen

Det kan du få göra till mig någon gång, jag älskar det :D

2009-07-02 @ 09:06:25
Postat av: Ellinor

Storkussen: Självklart kan jag göra det ;D <3

2009-07-02 @ 20:18:07
URL: http://regnvatten.webblogg.se/
Postat av: Storkussen

Bra då räknar jag med att du bjuder mig på middag någon dag när du kommer hem från skåne ;) <33

2009-07-03 @ 00:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0