18 ett år till?

Hej hej.

Igår kväll kom Carin hit och sov hos mig. Eftersom det var så sent så kunde jag inte hämta extrasängen hos farmor och farfar så vi fick dela på min säng. Det var lite trångt, men det gick bra :)
Hon stack ganska tidigt i morse till jobbet, men jag sov vidare.
Jag vaknade av ett sms från ett utav mina ex. Han påstår att jag varit otrogen mot honom, men han verkar lite snurrig i bollen. Jaja, jag skiter i vad han tror, huvudsaken är att jag vet att jag inte har gjort något fel. Orkar inte hålla på att gräva i gammal skit, jag har det bra nu och är otroligt lycklig med min pojkvän så det är bara onödigt :)


Var ju även hos min mamma idag och hämtade lite saker. Passade även på att städa till mina små firrar. Skulle egentligen ner till banken och arbetsförmedlingen, men pappa ville att jag skulle vara hemma och vänta på ett samtal åt honom. Så jag får ta det en annan dag. Hoppas att jag hinner innan jag ska ner till Skåne iallafall.

Imorgon är det min 19-åriga födelsedag, och jag ser inte fram emot det så mycket. Jag skulle lika gärna kunna vara 18 ett år till, det gör liksom ingen skillnad. Jaja, jag får fira att det bara är ett år kvar till 20. Alltid något haha.

Nej, nu ska jag ta något att äta.

Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

hej hej

2009-07-13 @ 20:38:31
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har väl inte släppt dig då om han fortsätter bry sig som han gör:O

2009-07-13 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0