Onsdagen

God morgon (iallafall för mig)

Tänkte berätta om gårdagen.

Jag och Carin åkte upp till Sthlm för att fotograferas på The Studio. Vi kom lite tidigt så vi gick till bland annat Sturegallerian. När vi sen kom till The Studio ångrade vi oss att vi inte gick dit på direkten, för då fick vi vänta två timmar på att bli sminkade och fixade med håret. Jag valde en festsminkning med mörka färger och lockat hår.
Sen fick vi vänta en stund till innan vi fick gå in i fotostudion. Vår fotograf var jättetrevlig och hjälpte oss med allting. Hon bestämde vilka skärmar vi skulle stå framför och hur vi skulle posa, så det ver riktigt skönt. Ett tag efter att vi fotograferats så fick vi kolla på bilderna och bestämma oss för vilka vi ville ha. Både jag och Carin köpte ett bildpaket med 10 bilder plus en bonusbild för att vi skrivit upp nummer till folk som också kommer få det här erbjudandet.
Vi fick alla bilder på en CD, väldigt smidigt, och sen åt vi middag på Donken.


Sen kom vi på att eftersom vi var så fint sminkade så var vi ju tvugna att passa på att gå ut. Det var ju lill-lördag! Så vi gjorde oss iordning hos mig innan vi tog bilen ner till stan. Vi körde förbi Oleary's men det var typ inte en kotte där. Så vi gick till Stanley's istället. Träffade på lite roligt folk, även mitt ex som inte verkade vara så förtjust över att jag var där. Men who cares liksom? Jag kom dit för att ha kul och det hade jag verkligen! Blev bjuden på två drinkar, och det säger man ju inte nej till, hehe (tack Jonatan och "okänd man"). När dom stängde så drog vi hem, regnade som fan då.
När jag kom hem så ringde jag min älskling och han blev väldigt förvånad över att jag ringde vi den tiden (han visste inte att jag skulle ut). Vi pratade lite grann om framtiden, och jag blir så glad när vi gör det, liksom varm i hjärtat.
Innan jag gick och la mig så drack jag en kopp varm choklad och tog en varm dusch, så idag mår jag prima! Förutom att jag är förkyld då..

Idag tänkte jag höra med Carin om hon har lust att komma över och titta på film ikväll. Är ju ensam hemma så då gäller det att hitta på saker :)

Nu ska jag ta och äta någonting. Resten av bilderna från fotograferingen kommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: m

tråkigt att ni inte fick posa själva :P ja skulle iaf tycka de va roligare om ja fick bestämma själv..

2009-07-09 @ 15:48:40
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/
Postat av: Ellinor

m: Det var ju för att det skulle se bra ut på bilderna och för att det skulle bli så mycket variation som möjligt.

2009-07-09 @ 21:23:20
URL: http://regnvatten.webblogg.se/
Postat av: m

aa. fast man kan ju få variation även fast man posar själv?

2009-07-09 @ 21:26:21
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0