Tråååkigt

Det är inte alls roligt att vara sjuk en fredag! Det finns absolut inget roligt på internet. Inga är inne på msn. Pappa tittar på någon tråkig film på ettan och jag vill inte vara i mitt rum för det ser rent ut sagt förjävligt ut. Har bara slängt allting på golvet. Jag ska ju ändå packa snart så då är det ingen idé att plocka undan, hehe.

Veckan blir inte som planerad. Jag kommer nog fira min födelsedag här hemma.. På måndag måste jag ner på banken för att lösa in en check och eventuellt skriva in mig på arbetsförmedlingen. Sen är det födelsedag på tisdag.
Sen kom Marre på den braiga idén om att jag kunde åka med henne ner till Skåne på torsdag, för hon ska till Falsterbo då :) Blir trevligt med lite sällskap på vägen isåfall!

Nej, nu ska jag faktiskt spela The Sims 3. Ha en trevligare fredagskväll än jag!

Kommentarer
Postat av: marre

vi ska åka på torsdag natt. alltså natten mellan torsdag och fredag. tror vi åker runt midnatt sådär haha. så du får göra hur du vill om du vill åka med eller inte =) mamma vill bara ha lite symbolisk bensinsumma typ 100 spänn eller så :)

hör av dig ;D

2009-07-11 @ 12:22:52
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0