The hangover

Hej på er!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ju berätta vad vi gjorde igår. Vi gick till mobilia, så nu hittar jag dit iallafall, vilket är väldigt bra. På vägen hem handlade vi lite på Coop. Mat och så godis och dricka till kvällen.

När vi kom hem lagade jag kycklingcurry (igen). Typ vår favoritmat? Haha.
Lite senare kom Anneli och Jonte ner. Och ännu lite senare kom också Henke och Fredrika. Dem träffade jag för första gången igår, och dem var jättetrevliga!


Vi åt godis, vattenmelon och tittade på baksmällan (som är riktigt rolig!). Vid ett/halv två så gick de sista hem och då fick jag jättelust att lyssna på musik. Så jag tog fram min bästa vän iPoden och satte igång och började sjunga. Jag tror inte att det upskattades allt för mycket av Daniel då jag för det första är lite småhes, och för det andra inte kan sjunga. Men det får han tyvärr stå ut med, för ibland måste jag ha min dos med musik, hehe.
Just nu skjutsar Daniel sin mamma till sjukhuset, för hon har gjort illa foten. Stackars.. Så jag passar på att sitta vid datorn. Ska snart ta något att äta, har inte ätit något idag nämligen. Oops. Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Är det en ny film???



kramar

2009-07-23 @ 22:02:53
URL: http://byastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0