Tårar

Jag sitter och tittar på Michael Jacksons minnesstund på Tv4. Har bara slötittat lite, lyssnat på låtarna som sjöngs och sådär. Men när hela hans familj kom upp på scenen så fastnade ögonen på skärmen. Jermanie höll tal, och det var väldigt fint. Sen ville Michaels dotter Paris säga något. Dom sänkte micken till henne och det hon sa var "Min pappa har varit den bästa pappa som någonsin funnits." Sen kunde hon inte hålla tillbaka tårarna, utan efter en paus sa hon "Jag vill bara säga att jag älskar honom". Sedan kastade hon sig i famnen på Janet. Då kände jag att tårarna var nära att rinna.
Sedan började introt till Man in the mirror att spelas samtidigt som Michaels kista rullades ur lokalen. Då rann tårarna för fullt. Min största idol finns inte längre på jorden, men han kommer alltid att finnas i mitt hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0