Tåget

Hej hej. Sitter på tåget nu. Carin sover så jag passar på att använda datorn lite, hehe.
Jag är förövrigt bakis om någon ville veta. Var ute i förrigår och igår och idag ska jag på hemmafest hos Daniels syster Johanna. Men men, man är bara ung en gång i livet ;)

Finns inte så mycket att säga om igårkväll tycker jag inte. Träffade Dregen och lyssnade på ett band som heter Silly Season. Dom är riktigt bra. Efterfestade med två utav bandmedlemarna i lördags. 
Sen att vissa människor blir sjukt otrevliga av alkohol är ju lite tråkigt. Men men, finns inte mycket man kan gör åt det.


Har inte fixat någon usb-sladd till min nya mobil än, men fick ett kort på Dregen igår så jag kanske mmsar in det till bloggen sen. Ska snart sätta mig och skriva av alla mina kontakter från min gamla mobil till min nya. Kan man ha roligare? Haha.

Kommentarer
Postat av: marre

tråkigt bara att du inte kunde ställa upp en enda gång i 30min längre...DET är tråkigt. synd att du inte uppskattade att jag bjöd dig på både shot och drink:/

2009-07-17 @ 14:29:21
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/
Postat av: marre

tillägg: SJUKT OTREVLIG? in my ass. det enda jag gjorde var att inte säga hejdå till dig påvägen hem för jag var så jävla full att jag inte kunde?? var inte helt klar i hjärnan lixom och var i min egna värld, hörde knappt inte att du sa nåt lixom. men överdriv du. i dont care. hör av dig när du kommer hem . hare bra

2009-07-17 @ 14:31:05
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0