Shorts

Puh, idag har jag varit igång hela dagen.
Började med att jag gick upp kvart över sju. Packade det sista och gjorde mig iordning. Sen åkte vi till Malmö Centralstation. Tog tåget hem, gick smidigt. Kollade på film på datorn hela vägen så det gick snabbt.

När jag kom hem fick jag värsta rycket och började rensa ur min garderob. Vissa grejer har jag nu lagt ut på tradera. Såhär såg det ut på min säng just då:



Sen när jag fotat allt och lagt ut det på Tradera så började jag fundera över kläderna till morgondagens fotografering. Jag tog ett par av de jeans jag fått av Åsa och så gjorde jag om dom till shorts. Blev riktigt snygga tycker jag. Tänkte lägga ut bild på de tre outfitsen jag ska ha med mig så kan ni få säga vilken ni tycker är snyggast. Om ni vågar, för det är ju inte så att kommentarerna flödar här ;)

Just nu ligger jag och hostar och slötittar på en film om Michael Jackson. Jag har blivit sjuk bara över en dag!!! Jag kände inte av något igår och inte i morse, och nu ligger jag och har skitont i halsen och hostar. Konstigt.. 

Jaja, nu ska jag fortsätta med slötittandet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0