Morgontrött

Idag vaknade jag inte på min bästa sida.. Grannen under oss började spela musik och sjunga typ 09.30. För ungefär en vecka sedan så kom dom hit och klagade på att det var för mycket festande här. What liksom? Så dom ligger inte på min toplista över favoritmänniskor om man säger så.
Vi hörde hans vackra stämma ännu tydligare eftersom vi hade balkongdörren öppen och han sitt fönster. Så när jag tröttnade så smällde jag igen dörren, men han fattade nog inte riktigt min pik, för han fortsatte. En stund efter det när jag äntligen lyckats somna om så börjar grannen bredvid att borra i väggen. Sex gånger.. Det borde finnas en regel att man inte får väsnas innan klockan tolv..

Såå, jag är inte på mitt bästa humör..
Nu ska jag ut till tvättstugan där jag lär få tillbringa mestadels av dagen. Vi har sjukt mycket tvätt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0