Lugn kväll?

Lugn kväll IN MY ASS. Jag började festa vid klockan tolv igår och kom hem strax efter sex i morse. Behöver jag säga mer? Vaknade nyss, jag menar hallå? Sen när började jag festa såhär hårt? Senaste tiden var min singelperiod i december - då jag försökte trycka undan min depression över att mitt ex var otrogen mot mig - med festande.
Jag säger bara gud vilken ångest jag hade när jag var påväg hemåt i morse vid sex. Solen sken och fåglarna kvittrade, det var inte ens kallt. Kul, tänkte jag. Kommer sova bort halva dagen som jag typ gjort. Men det spelar ingen roll, har ändå inget vettigt för mig idag.
Nej, nu ska jag äta lite frukost/lunch, sen ta bort gårdagens smink för att sen ta en liten prommis med Marre för att gå igenom gårdagkvällens bravader, haha.

Det blir aldrig som man tänkt sig när vi är i farten, hehe

Kommentarer
Postat av: marre

thats right. vi är festen:D

2009-07-12 @ 19:01:04
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0