Klarhet

Har varken haft ork eller lust att blogga. Tänkte bara berätta att jag lever. Är inte på mitt bästa humör just nu då det snart kommer att ske en del förändringar i mitt liv, och just nu har jag inte klarhet i någonting känns det som. Om jag bara hade lite klarhet i saker och ting så skulle det kännas mycket bättre. Jag längtar tills allting har löst sig.

Ikväll ska vi iallafall över till Åsa, Pascal och Engla för att grilla. Det ska bli trevligt!

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det där lät inget vidare? Hur är det min min sötis? Puss<3

2009-07-24 @ 17:59:04
Postat av: Storkussen

Oj det var jag som skrev förresten :)

2009-07-24 @ 17:59:50
Postat av: Ellinor

Storkussen: Just nu är jag bara förvirrad och känner mig helt lost, men annars är allt bara bra :) Jag kommer hem till den 3e iallafall, så då får vi ses! Puss <33

2009-07-24 @ 18:11:27
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0