Hängig

Heej

Som ni såg i inlägget nedan så har jag inte mått så bra idag. Hade svårt att somna igår då jag var täppt i näsan och knappt kunde andas. Min nässpray var inte till stor hjälp heller kan jag säga..
Var helt hängig i morse, men det var bara att pallra sig upp till tvättstugan för att slänga i första maskinen med tvätt. Så jag spenderade största delen av dagen till att gå fram och tillbaka till tvättstugan.

Lite senare åkte vi ut till Åsa och Pascal och badade i deras pool som de köpt. Det var ganska kallt, men svalkade skönt eftersom det var riktigt varmt ute.
Lite senare så åt vi grillad korv innan vi begav oss hemåt. Skulle egentligen gå ut idag, och jag har verkligen lust, men eftersom jag känner mig hängig och är ganska trött så hoppar vi det. Vi får ta det någon annan dag :)

Hoppas ni har en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0