Gårdagen

Heej. Tänkte köra en liten snabb uppdatering om gårdagen.

Tog tåget tillsammans med Carin, men hon klev av i Alvesta medan jag åkte vidare till Malmö. Där kom älskling och mötte mig. Så skönt att få träffa honom igen.
När vi kom hem så sov vi en 3-4 timmar eftersom jag bara fick sova 2 timmar den natten. När vi vaknade blev vi hungriga så vi åkte och köpte kebab. Måste bara tillägga att Södertäljes kebab är godare, hehe.
Sen vid 18 så kom en tjej för att köpa 4 par skor av mig. Jättetrevlig och söt var hon!
Sen tog vi en tripp till systemet innan vi gjorde oss iordning för att gå till Johanna som hade fest.
Det var jättetrevligt, men gick därifrån vi 1-tiden eftersom jag inte fått så mycket sömn på det senaste dygnet. Önskar att jag hade orkat stanna längre dock.

Idag har det varit en riktigt slö dag. Sov till 13 och sen kom Åsa, Pascal och Engla för dom skulle hjälpa till att sätta upp ett par hyllor på väggen.
Ingen av oss orkade laga middag så Daniels mamma kom över och lagade mat och åt med oss. Jättegulligt verkligen.

Nu ska jag och älskling kolla på film innan det blir sängdags (ganska tidigt eftersom vi båda är dötrötta). Imorgon fyller Åsa år så det blir till att fira henne!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0