Födelsedagskalas

Heej.

Det blev aldrig så att vi gick och la oss tidigt igår. Nu vet jag vad ni tänker för snuskiga tankar, men nej. Vi var faktiskt uppe för vi pratade. Vi pratade om saker som hänt och om framtiden bland annat. Mysigt.

Men men. Idag fyller Åsa år, så vi har varit och firat henne. Blev även firande av mig, så jag fick lite presenter och så. Jag hade ingen aning om det och Daniel hade hållit det hemligt för mig, grr ;) Men det var jättegulligt av allihopa. Tack så mycket!

Man ser kanske inte så bra, men det är en korg med lite gott och blandat i, halsband armband och en såndär huvudmassage-grej.

Nu ska vi titta på någon utav filmerna vi lånat av Åsa och Pascal. Daniel-tönten låtsas sova och vill inte svara på vilken film vi ska titta på. Så nu får jag väl gå och kittla honom eller något.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0