Födelsedagen

Puuh. Äntligen får jag en lugn stund tycker jag. Men snart är det slut på det. Om 10 min ska jag ut till tvättstugan.
Tänkte passa på att berätta om min födelsedag.
Jag och Carin vaknade vid 11. Så vi gick upp, jag fick presenter och frukost. Den ena presenten var från min lillebror och det var ett par jättesöta salt- och pepparkar. Och av pappa fick jag 500 kr och en iPod-docka som det heter. Alltså en högtalare till min iPod. Den är sjukt cool!
Lite senare åkte jag och Carin ner på stan för att göra lite ärenden. Gick till arbetsförmedlingen, banken och Belle Shoes. Där köpte jag en liten födelsedagspresent till mig själv. Får lite ångest över att jag egentligen inte har råd.. Men men. Det var faktiskt min födelsedag och en bra investering.
Vid 18 så gick jag och åt på restaurang med mamma, pappa, lillebror, storebror, farmor och farfar. Kan kännas lite obehagligt när hela familjen är tillsammans. Man märker liksom när mamma och pappa smågnabbar med varandra fast dom kanske inte själva tänker på det..
Men men, efter det så åkte vi hem och fikade och jag fick mer presenter. Då fick jag 400 kr av min storebror, 1000 kr av mamma, 500 kr, shimmering bodylotion och en parfym av farmor och farfar. Blev jättenöjd! Pengarna jag fick var till att köpa en ny mobil, så nu är den här påväg hem till mig!


Och den här parfymen fick jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0