Entré

Hej igen.

Det blev så att jag städade badrummet idag. Jag rensade även avloppet till badkaret och fixade det så att det inte läcker vatten ur det. Vem är bäst? Hehe. Älskling blev glad. Tror det iallfall eftersom han varit extra pussig hela dagen, hihi.

Vi åkte även till Entré. Kollade runt lite och sådär. Det enda jag tillät mig att köpa var hårmousse som jag faktiskt börjar ta slut på. Men där fanns det iallafall riktigt bra affärer. De som är mina favoriter är Cubus, New Yorker, Gina Tricot och Lagerhaus. Där hittar man alltid något.
På vägen hem körde vi förbi McDonald's och köpte med oss mat hem. Det var gott. Men det är det alltid.


Jag vet att jag har blivit jättedålig på att ta bilder. Men här är iaf en på min älskling när vi är påväg till Donken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0