Enhörna

Puh, idag har jag haft fullt upp hela dagen.. Började med att pappa sa att vi skulle åka till enhörna, direkt när jag vaknade. Så det blev till att hoppa in i duschen och göra mig iordning.
Vi åkte ut till Norrlöts handelsträdgård där vi tittade lite på loppisen (och handlade lite) och sedan fikade. Efter någon timme där så åkte vi bort till vår sommarstuga som ligger alladeles i närheten. Pappa ville visa hur våran stuga såg ut efter att fuktskadan där blivit fixad. Det var nytt golv, nymålade väggar och nya köksskåp. Riktigt fint blev det. Och mer luftigt eftersom de slängt våningsängen som jag och min lillebror sov i förut.
Efter att ha roat mig med att plocka smultron och kastat pil ett tag så åkte vi in till Södertälje igen. Det blev ett besök till ÖB där det inhandlades lite saker. Om det är av intresse så kan jag visa bild sen på vad jag köpt idag. Inga roliga saker kanske, men alltid något :)



Nu sitter jag i vardagsrummet och är sjuuukt hungrig. Hoppade över lunchen idag eftersom det blev en fika där borta. Annars blir det en lugn kväll idag igen, så att jag blir frisk någon gång.. Om det inte blir lite partaj hos de nyinflyttade i huset bredvid ;) Haha.

Nu ska jag tjata på pappa. Mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat....

Kommentarer
Postat av: marre

lugn kväll. in your dreams :D

2009-07-12 @ 13:15:26
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0