Bakis!?

Det är helt sjukt. Jag har mått bra hela dagen, förutom att jag varit lite trött. Tog en promenad ner på stan med Marre och käkade på Nancy's. När jag kom hem la jag mig och vilade ett tag. När jag skulle gå upp för att äta så märker jag att jag har blivit bakis!? Liksom typ kl 18! Jag blev riktigt förvånad, brukar inte så ofta bli bakis, men när det händer så händer det alltid direkt när jag vaknar, inte typ 11 timmar efter att jag slutat dricka. Helt sjukt.
Tänkte bara uppdatera er om det om ni ville veta ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: nanthin

du kan ha vart uttorkad också :) Det är delvis det som är bakfylla, pga alkoholen.

2009-07-12 @ 21:56:19
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0