Ändrade planer

Hej hej.

Har varit lite dålig med uppdateringen i bloggen nu när jag varit här nere. Ska nog bli bättre när jag kommer hem.

Det blev lite ändrade planer. Jag åker hem imorgon bitti istället. Jag skulle nämligen beställa sista minuten i morse, så vid 11 i morse kollade jag att det fanns plats kvar. Det fanns det, men eftersom jag skulle ringa pappa för hans kortnummer så tänkte jag vänta tills Daniel vaknat. Vad tror ni händer när han vaknat? Jo, det är slutsålt.. Så det blir hemfärd tidigt imorgon bitti. Men jag klagar inte, får ju en hel extra natt med min älskling :)



Läskiga ögon? :P

Kommentarer
Postat av: m

nej du har inte läskiga ögon.

2009-07-07 @ 14:51:09
URL: http://tuttifruttii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0