Disney

Jag verkligen älskar disneyfilmer! Man favorit är skönheten och odjuret, gråter alltid till slutet när man tror att han ska dö.
Men iallafall. För någon månad sen när jag hade lite tråkigt så knåpade jag ihop två sammansättningar av Pocahontas och Skönheten och Odjuret med hjälp av Windows Movie Maker. Jag laddade alltså ner filmerna och valde ut vissa delar som visade ganska mycket av historien. Sen valde jag till två låtar som jag tyckte var bra och passande. Tyvärr blev halva filmerna typ gröna, har ingen aning om varför, har försökt göra om dem flera gånger. Men man ser ju iallafall hela bilden även om den är liten och lite ihoptryckt. Enjoy, och säg gärna vad ni tycker :)

Pocahontas




UPDATE: Ljudet på Skönheten och Odjuret fick jag inte ha enligt YouTube, så jag får hitta en annan låt, tills dess får ni nöja er med ena ;)

Kommentarer
Postat av: patrik

har du sett porr versionen på snövit o dem 7 dvärgarna då? ;) lätt roligaste disney filmen ;)

2009-01-14 @ 22:05:40
Postat av: Ellinor

Men haaahaaa, man får inte skoja om disney :( :P

2009-01-14 @ 23:11:49
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0