Nattblogg

Hej på er. Blir nattbloggning nu.

Tänkte berätta lite om min helg :)

J kom ju som sagt hit. Mötte honom vid stationen, och på bussen hem körde jag lite sightseeing ;)
Väl hemma kollade vi på "Are you smarter than a fifth-grader" och jag behöver inte säga något mer än att jag är jävligt puckad :P
Sen såg vi Let's Dance och sen Mamma Mia. Kan aldrig se den filmen för många gånger. Blir så glad av den.
Sen blev klockan tolv, och det blev alla hjärtans dag. Fick den finaste presenten!



Idag segade vi i sängen ett tag. Ingen av oss sov speciellt bra, så det var skönt att bara ligga och vila. Började kolla på Crossroads, men pausade efter typ ½ timme för att äta frukost.

Lite senare åkte vi ner till Centrum för att visa hur det såg ut. Finns ju inte direkt så mycket att se här i lilla Södertälje. Gick ganska snabbt att visa stan.

När J åkt hem så åt jag middag med Paps, och sen kom Carin över. Vi har bara suttit och segat. Kollade på melodifestivalen, var inne på datorn och kollade bilder och sådär. Det var trevligt :)

Nu sitter jag här, eller ligger egentligen, i min ensamhet och fryser. Funderar på att snart krypa under täcket.. Skulle vara riktigt skönt faktiskt.. Så det får bli snart.. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Josephin

vem är J? =P

2009-02-15 @ 15:21:59
URL: http://josephinnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0