Fredag

Äntligen fredag! Skönt.
Skolan gick verkligen skitsegt idag! Sista timmen var jag övertrött och gjorde allt annat än att koncentrera mig på vad läraren sa. Jag gjorde ett alla hjärtansdag-kort till Marre. Sen tog vi lite roliga pics med hennes mobil. Sen klottrade vi ner hela kortet som hon fick av mig. Haha det var kul.
Var nere på stan en snabbis sen. Marre gick rätt in i en liten stolpe med knät, haha, har aldrig i hela mitt liv sett den dät stolpen förut. Kul var det iaf :D Men mindre kul för Marre som säkert kommer få fetaste blåmärket där :(
Gick in på H&M iaf, köpte hårmousse. Sen gick jag till ICA och handlade godis till mamma som ringde och bad mig att göra det. Köpte även lite godis till mig och J.

Jahapp. Den här fredagen ska jag alltså spendera med J hemma hos mig. Vi ska se Mamma Mia har jag bestämt. 6-7:e gången för mig, första för honom. Ska bli naaajs.

Om en halvtimme kommer pappa och hämtar mig, ska ju byta dit idag. Väl där ska jag försöka packa upp alla mina grejer, om jag orkar. Sen åker pappa och köper mat från någon sushi-restaurang. Jag ska dock inte äta sushi, utan det blir någon kyckling eller något.

Sen ska jag åka och möta J vid stationen :)

Så ser alltså min fredag ut!

Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa!
Puss



Jag vill kunna använda min skinnjacka, jag vill ha vår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0