Utgång i Sthlm

Tänkte berätta lite om igårkväll.
Jag och Marre åkte upp till Sthlm och var där vid 22. Vi förade på Viper Room, men vi hann bara vara där i 40 min innan vi behövde gå. Sen åkte vi till Stureplan där vi mötte upp Sebastian. Vi gick till Laroy, och spenderade den mesta tiden där till att vänta. Vänta på att lämna jackan, vänta på toa, vänta på att få beställa dricka och vänta på att hämta ut jackorna. Suck. Jobbigt. Så vi drog vidare till Victoria i Kungsrädgården. Det var ganska bra, och mysigt med brasa utomhus där vi stod och värmde oss ett tag :)
En kille kom fram till mig och försökte ragga. Tyckte lite synd om honom som inte fattade att jag inte var intresserad. Så Marre sa till han att jag inte ville ha han för att jag inte var intresserad. Haha, lite hårt, men han fattade ju inte :P
Vi var där till strax innan tre. Då bagav vi oss hemåt. På nattbussen blev jag astrött, och dom hade dragit upp högsta volym på rösten som berättar vad alla stationer heter. Då blev jag lite ilsken, hehe ;)
Men men, kvällen var trevlig iaf, och det är huvudsaken :)

Lite bilder:









Haha, den enda bilden som blev någorlunda bra. Jag är för kort :( :P

Kommentarer
Postat av: Marianne

hotta brudar vi e =) ;)



jag va inte alls hård mot din stalker! xD

2009-02-01 @ 18:39:05
Postat av: Ellinor

Marianne: Yes vi är sååå heta.



Äh, han förtjänade det ;) Hahaha

2009-02-01 @ 23:48:51
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0