Snabb uppdatering

God kväll, eller god natt kanske snarare. Klockan är ju snart tolv ;)

Tänkte bara göra en liten snabb uppdatering.
Försov mig idag. Trodde att vi började tio när vi egentligen började 08.20. Vaknade av ett sms från Marre som undrade vart jag var. Så jag missade första lektionen som var psykologi.. Jobbigt att behöva ta igen det jag missade bara.
Som sista lektion hade vi textkommunikation med Lotti. Började på ett nytt moment som heter Reportage. Vi ska alltså skriva ett varsitt reportage..... Tråkigt. Jag hatar att skriva reportage. Der är så mycket man behöver tänka på..

När jag kom hem bestämade jag mig för att plugga. Tror ni att jag kunde hålla mig vaken? Nej. Jag somnade i soffan och vaknade strax innan middagen.. Efter det har jag inte pluggat någonting. Men imorgon har vi ett ganska långt hål då jag kan plugga. Sen lär provet inte vara så svårt kan jag tänka mig.

Nu kliar det i ögonen så det kanske är dags att stänga av datorn.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0