Måndag

Hej på er!

Har märkt att läsarantalet blev väldigt många fler när jag la upp den hemliga bilden på J ;) Kanske några som är nyfikna på vem det är? Tyvärr får ni fortsätta vara det, iallafall ett tag.

Jaa, min dag skulle egentligen bestå av pluggande, men jag hann läsa 4 sidor i boken innan jag däckade totalt. Pappa kom och väckte mig när det var middag, och efter det har jag verkligen inte orkat plugga mer. Jag får plugga på imorgon istället.

Snart ska jag nog sätta på en film och äta min chokladboll som jag tog med mig från Nancy's. Jag och Marre råkade slinka förbi där idag efter skolan. Börjar fan bli pinsamt att äta där, för vi äter exakt samma sak varje gång, och dom känner ju igen oss. Förra veckan när vi åt där frågade Jan om jag hade nya glasögon. Haha, visste inte ens att han visste att jag hade glasögon.



Men men, nu ska jag kolla klart på "Charterhjältar" haha.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0